Špagety s rajčaty a tofu

Tyhle vynikající špagety , které by se s přehledem daly nazvat mezinárodní ( kombinují totiž Itálii s Asií ) jsou famózní. Prostě dobrota,která nepotěší jen vegetariány,ale i nás masožravcem je to totiž dobrota nabitá chutí a teď na léto ideální rychlovka. Recept mě zaujal na nádherném blogu Green Way Food ,který patří šikovnému Petrovi a rozhodně doporučuji navštívit. Má překrásné profi fotky a strašně zajímavé recepty,já už jich mám od něj uložených mraky a jen čekají na premiéru v kuchyni. Konkrétně tento recept je ultra rychlý, snadný a moc dobrý, jen jsem si ho trošku upravila podle svých chutí, něco nahradil a něco vynechala,ale nápad jsem získala z originál receptu, za což děkuji. Inspirace není nikdy dost.


Ingredience pro dvě osoby:

  • špagety, cca 100 g na jednu osobu
  • menší hrst černých oliv
  • cca 5 ks na plátky nakrájených žampionů
  • čerstvá bazalka
  • sušené oregano
  • 1 menší balení zauzeného tofu, na kostičky nakrájeného
  • cca 6 kc sušených rajčat nakládaných v olivovém oleji
  • 1 konzerva rajčat
  • 1 stroužek česneku
  • pepř
  • olivový olej
Nejprve si dáme dozlatova na troše olivového oleje opéct tofu, poté přidáme na menší kousky nakrájená sušená rajčata, olivy a žampiony, vše pěkně opečeme. Poté přidáme prolisovaný česnek, zalijeme rajčatovým pyré a na prudším ohni za občasného míchání necháme omáčku dokonale zhoustnout. Ochutíme solí, pepřem, bazalkou a oregánem a vše smícháme s uvařenými těstovinami. A máme báječné a zdravé jídlo do pár minut na stole. 


Dobrou chuť


Komentáře

Oblíbené příspěvky