Slaný podzimní koláč

Tenhle recept byla taková moje záchrana,když jsem měla málo času a nevěděla co udělat dobrého k večeři. Tuším , že jsem si ho vystřihla z Apetitu,ale s jistotou už to tvrdit nemůžu :) Ale je to mňamka a strašně jednoduché, myslím, že bude skvělé jako pohoštění pro přátele. Z tohohle koláče na mě prostě dýchá podzim a ta zemitá chuť je dokonalá :) Od prvního pokusu jsme ho dělali již víckrát a nikdy nezklamal :)


Ingredience:
  • 1 balení listového těsta
  • olivový olej
  • 6 velkých cibulí,ideálně půl napůl červené a žluté
  • 2 lžíce balzamikového octa
  • 1 lžíce třtinového cukru
  • větší hrst černých oliv nahrubo posekaných
  • směs lesních hub, odhadem, nic jsem nevážila
  • čerstvý tymián
  • pepř
  • sůl
Troubu předehřejeme na 200°C. Cibuli nakrájíme na tenké půlměsíčky, olivy posekáme nahrubo. V pánvi na troše oleje opékáme pomaličku cibuli dozlatova, cca 20minut. Když máme hotovo vmícháme nakrájené houby a po pěti minutách cukr, ocet, sůl,tymián, pepř a vše dusíme ještě dvě minutky.   Ochutnáme a podle chuti přidáme co je třeba.


Rozválené těsto rozložíme na plech, okraje trochu srolujeme aby vznikl zvýšený okraj.  Směs rozprostřeme na listové těsto, posypeme olivami a dáme na dvacet minut zapéct do trouby. A už se jen těšíme na božskou pochoutku :)  Vyndáme a ihned podáváme.

Dobrou chuť

Komentáře

  1. Super slaný koláč výrazné chuti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Noo.. Pro mě to neni :-) Ale vypadá hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle kombinace by mě jen tak nenapadla a přesto už na ni začínám dostávat chuť :) Vsadím se, že když bych tohle upekla dědovi, tak se bude tetelit blahem... Doufám, že ještě půjde na houby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by taky nenapadla,ale fotka v časopise mě natolik přesvědčial vyzkoušet že jsem neodolala a nakonec jsem opravdu nelitovala :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky